Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman – Bc. Kristýna Schillerová
Bc. Kristýna Schillerová
Master's thesis
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Perceived Value Attributes for Customers of Bushman
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman. Práce se zabývá tím, jaké požadavky a tužby zákazník nakupující tuto značku má. Cílem práce je zhodnotit služby obchodů s oblečením a doplňky značky Bushman. Díky dotazníkovému šetření zjistím konkrétní požadavky zákazníků na zlepšení služeb a nabídky obchodů. Diplomová práce je rozdělena do čtyř stěžejních částí. První část …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of Perceived Value Attributes for Customers of Bushman and focuses on the requirements and desires of the customers purchasing products of this brand. The aim is to evaluate the services of the shops selling Bushman clothing and accessories. Through the questionnaire survey, I will find out specific customer requirements for the improvement of services and range of products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schillerová, Kristýna. Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights