Marketingová komunikace vybraného spolku – Bc. Lucie Benediktová
Bc. Lucie Benediktová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného spolku
Marketing communication of the selected association
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybraného spolku a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a primární data získaná marketingovým průzkumem. První část bakalářské práce bude věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a marketingovému mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Druhá …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of the selected association and propose possible improvements in the given area. For the bachelor's thesis, secondary data from available sources and primary data obtained through marketing research will be used. The first part of the bachelor's thesis will be devoted to the theoretical basis of marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tpdfz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová