Komparace nástrojů pro digitální informační kurátorství – Bc. Tereza Veletová
Bc. Tereza Veletová
Bachelor's thesis
Komparace nástrojů pro digitální informační kurátorství
Comparison of tools for digital information curation
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Komparace nástrojů pro digitální informační kurátorství pojednává o tématu digitálního informačního kurátorství. Je zaměřena zejména na jeho možnosti, oblasti využití a jednotlivé segmenty, ze kterých se proces kurátorství skládá. Velká část je věnována nástrojům, které pro účely digitálního informačního kurátorství lze využívat. V práci je zmíněno několik pohledů na jejich …moreAbstract:
This bachelor thesis entitled Comparison of tools for digital information curation deals with the topic of digital information curation. It focuses primarily on its abilities, areas of use and the individual segments of curation process. A large part of the thesis is devoted to tools that can be used for the purposes of digital information curation. There are mentioned several views on their categorization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yfrig/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: RNDr. Michal Černý
- Reader: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Informační kurátorství digitálních výukových objektů
Jakub Hradil -
Informační kurátorství digitálních výukových objektů
Jakub Hradil -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini