Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska – Bc. Antonín Spěvák
Bc. Antonín Spěvák
Bachelor's thesis
Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska
Examination of work with client's data in the call center Teleperformance, according to the safety point of view
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na otázku ochrany klientských informací a dat. Předmětem práce je zmapování a pomocí dotazníkového šetření vyhodnocení situace v call centru Teleperformance Česká republika. Získaná data jsou podkladem pro návrh vhodného opatření ke zvýšení bezpečnosti práce s klientskými daty.Abstract:
This bachelor degree project is focusing on client information and data protection. The topic of the project is a survey and evaluation, with a help of research questionnaire, in the call center Teleperformance in the Czech Republic. Collected data are the basis for a proposal of appropriate steps towards client's data security increase.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SPĚVÁK, Antonín. \textit{Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/zf09dl/.
Jak správně citovat práci
Spěvák, Antonín. Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Práce na příbuzné téma
-
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková