Elizaveta Abbasova
Bachelor's thesis
Komunikační program značky
Brand communication program
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl na základě studia odborné literatury a vlastního šetření provést výzkum spotřebitelského chování na trhu s kosmetikou a vypracovat návrh komunikačních programů vedoucí k upevnění pozice luxusní značky Hugo Boss na trhu. Výsledkem jsou návrhy a opatření pro zlepšení a zvýšení komunikace značky se zákazníky a zvýšení prodeje. První část práce je postavena na základě …moreAbstract:
The bachelor thesis aims, based on the study of professional literature and own research, to conduct research on consumer behavior in the cosmetics market and to develop a proposal for communication programs leading to the consolidation of the position of the Hugo Boss luxury brand in the market. The result is proposals and measures to improve and increase brand communication with customers and increase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
- Reader: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Komunikační program uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh.
Filip Zelenka -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová -
Evaluation of Marketing Communication
Elkhan Mirzayev -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights