Integrace zrakově postižených na vysokou školu – Kateřina MEDKOVÁ, DiS.
Kateřina MEDKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Integrace zrakově postižených na vysokou školu
Integration of Visually Handicapped at University
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání zrakově postižených v kontextu speciálního školství a integrovaného vzdělávání. Jaké jsou možnosti, limity a bariéry z hlediska studia, rodiny a institucí. Hlavním cílem je porovnat jednotlivá vysokoškolská poradenská centra. Dílčí cíle jsou zaměřeny na jednotlivé struktury poradenských center a počty studentů se specifickými potřebami, jež jsou aktuálně …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of education of visually handicapped people in the context of specialized schools and integrated education. What are possibilities, limits and barriers from the study, family and institutions point of view. The main objective is to compare the individual academic advisory centres. The partial objectivesare focused on individual structures of advisory centres …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Zbyněk Janečka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MEDKOVÁ, Kateřina. Integrace zrakově postižených na vysokou školu. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Adapted Physical Activities
Theses on a related topic
-
Raná péče, integrace a vzdělávání zrakově postižených dětí
Eva Nečasová -
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Vzdělávání zrakově postižených
Markéta Puci -
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Možnosti vzdělávání zrakově postižených žáků v základních školách a školách pro zrakově postižené (komparace)
Kamila HŮRKOVÁ -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Integrace v psychoterapii: Individuální pojetí integrace u lektorů Výcviku integrace v psychoterapii
Ester Danelová -
Využití pohybových her v rámci mezipředmětové integrace a integrace žáka s ADHD při pobytu v přírodě
Jaroslav VRAŠTIL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights