Vklad učitele do realizace individuálního výchovného programu – Kateřina VYSOGLADOVÁ
Kateřina VYSOGLADOVÁ
Bakalářská práce
Vklad učitele do realizace individuálního výchovného programu
Teacher´s Contribution to the Implementation of the Individual Educational Program
Anotace:
Bakalářská práce "Vklad učitele do realizace Individuálního výchovného programu" je zaměřena na zpracování problematiky Individuálního výchovného programu na střední škole. Teoretická část se zabývá formami spolupráce mezi školou a žákem při projevech problémového chování, které jsou žákovi poskytovány na střední škole. Dále je pozornost soustředěna na subjekty, které se podílí na realizaci Individuálního …víceAbstract:
The bachelor thesis "The teacher's contribution to the realization of the Individual Educational Program" is focused on the elaboration of the issue of the Individual Educational Program at secondary school. The theoretical part deals with forms of cooperation between the school and the pupil in the manifestations of problematic behavior, which are provided to the pupil at secondary school. In addition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2018
- Vedoucí: PhDr. Hedvika Balandová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSOGLADOVÁ, Kateřina. Vklad učitele do realizace individuálního výchovného programu. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Individuální výchovný plán a jeho praktické využití
Miroslava ROŠTEJNSKÁ -
Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje
Hana PECHOUŠKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Žáci s problémy chování na základní škole
Lenka Dvořáková -
Agrese ve školství a šikana pedagogů
Jana Hladká