Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka – Bc. Monika STAŇKOVÁ
Bc. Monika STAŇKOVÁ
Master's thesis
Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka
The editing of a text for readers with hearing disabilities: Reading book
Abstract:
Diplomová práce "Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývá problematikou sluchového postižení, čtením osob se sluchovým postižením a úpravou textů pro osoby se sluchovým postižením. Praktická část se věnuje úpravě textů pro osoby se sluchovým postižením. Výsledkem praktické části je čítanka pro žáky 2. stupně …moreAbstract:
The diploma thesis "Editing a text for people with hearing impairment: Reading book" is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the issue of hearing impairment, reading of people with hearing impairment and editing texts for people with hearing impairment. The practical part is devoted to the editing of texts for people with hearing impairment. The result of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAŇKOVÁ, Monika. Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UČJmi
Theses on a related topic
-
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ
Michaela Velová -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ
Iveta DAŇKOVÁ -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Počáteční čtenářské dovednosti sluchově postižených dětí
Kateřina Šnejdarová -
Role rodiny v rozvoji čtenářské dovednosti
Magdaléna VOLFOVÁ ŽÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights