Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka – Bc. Monika STAŇKOVÁ
Bc. Monika STAŇKOVÁ
Diplomová práce
Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka
The editing of a text for readers with hearing disabilities: Reading book
Anotace:
Diplomová práce "Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývá problematikou sluchového postižení, čtením osob se sluchovým postižením a úpravou textů pro osoby se sluchovým postižením. Praktická část se věnuje úpravě textů pro osoby se sluchovým postižením. Výsledkem praktické části je čítanka pro žáky 2. stupně …víceAbstract:
The diploma thesis "Editing a text for people with hearing impairment: Reading book" is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the issue of hearing impairment, reading of people with hearing impairment and editing texts for people with hearing impairment. The practical part is devoted to the editing of texts for people with hearing impairment. The result of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Monika. Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ
Michaela Velová -
Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ
Iveta DAŇKOVÁ -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Role rodiny v rozvoji čtenářské dovednosti
Magdaléna VOLFOVÁ ŽÁKOVÁ -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva