Postavení privátní značky obchodního řetězce – Radek MIXAN
Radek MIXAN
Bakalářská práce
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek v obchodním řetězci Lidl. V praktické části práce je realizován marketingový výzkum. Z dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci řetězce vnímají privátní značky. Práce popisuje, jaké jsou hlavní důvody spotřebitelů k nákupu výrobků pod privátní značkou, jak hodnotí jejich kvalitu a jak je srovnávají s výrobky klasických značek. Bylo také …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the position of private labels in the retail chain Lidl. The marketing research is implemented in the practical part of thesis. The questionnaire survey found out how the chain's customers perceive private labels. The thesis describes the main reasons for consumers to buy products under a private label, how they evaluate their quality and how they compare them with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIXAN, Radek. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum zákazníků obchodní firmy
Martina Šmikmátorová -
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Tomáš Miloševský -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Marketingový výzkum v obchodní společnosti
Šárka Smékalová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Marketingový výzkum nových obchodních příležitostí s vybranými neželeznými kovy
Lucie Vašicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva