Monika LANGOVÁ

Bakalářská práce

Rozvoj matematického myšlení dítěte s lehkým mentálním postižením

The development of mathematical thinking of a child with mild mental retardation
Anotace:
U dětí s postižením lehkou mentální retardací (dále jen "LMR") je třeba hledat individuální metody výchovy a vzdělávání, neboť samostatné logické uvažování je u nich omezené. Každý žák je jedinečná osobnost a učitel by měl být dostatečně trpělivý, klidný a oborově kvalifikovaný k práci s žáky, kteří mají určité postižení. Cílem této práce je vytvoření didaktického souboru materiálů na podporu rozpoznání …více
Abstract:
For children with Light mental retardation ("LMR"), individual methods of education and training should be sought, as the individual logical reasoning is limited. Each pupil is a unique personality and the teacher should be sufficiently patient, quiet and professionally qualified to work with pupils who have a particular disability. The aim of this work is to create a didactic set of materials to support …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. RNDr. Jan Melichar, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGOVÁ, Monika. Rozvoj matematického myšlení dítěte s lehkým mentálním postižením. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta