LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC – Bc. Jan BAŤKO
Bc. Jan BAŤKO
Diplomová práce
LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
LEGO Mindstorms NXT - The Use of Programming Environments NXT-G and RobotC
Anotace:
Práce nejprve představuje možnosti využití robotické stavebnice LEGO Mindstorms NXT na všech stupních vzdělávání na základě motorických schopností a dovedností žáků a jejich myšlení. Dále představuje a porovnává možnosti robotických programovacích prostředí NXT-G a RobotC. Na základě předložené osnovy vznikl jako součást práce výukový materiál, který představuje základní programové konstrukty obou …víceAbstract:
The thesis introduces the possibility of using robotic kit LEGO Mindstorms NXT at all levels of education according to kinetic abilities, skills and thinking of students. It also presents and compares the possibilities of robotic programming environments NXT-G and RobotC. According to the submitted curriculum an educational course was created as part of the thesis. The course introduces the basic programming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Jakeš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŤKO, Jan. LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / INF-Te
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ
David ŠMÍD -
Sběr a analýza dat pomocí robotické stavebnice
Andrea Dymáková -
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací
Lukáš VALIŠ -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Programování LEGO MINDSTORMS NXT v prostředí Eclipse.
Zdeněk MAROSZ