LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC – Bc. Jan BAŤKO
Bc. Jan BAŤKO
Master's thesis
LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
LEGO Mindstorms NXT - The Use of Programming Environments NXT-G and RobotC
Abstract:
Práce nejprve představuje možnosti využití robotické stavebnice LEGO Mindstorms NXT na všech stupních vzdělávání na základě motorických schopností a dovedností žáků a jejich myšlení. Dále představuje a porovnává možnosti robotických programovacích prostředí NXT-G a RobotC. Na základě předložené osnovy vznikl jako součást práce výukový materiál, který představuje základní programové konstrukty obou …moreAbstract:
The thesis introduces the possibility of using robotic kit LEGO Mindstorms NXT at all levels of education according to kinetic abilities, skills and thinking of students. It also presents and compares the possibilities of robotic programming environments NXT-G and RobotC. According to the submitted curriculum an educational course was created as part of the thesis. The course introduces the basic programming …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Jakeš
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŤKO, Jan. LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / INF-Te
Theses on a related topic
-
Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ
David ŠMÍD -
Sběr a analýza dat pomocí robotické stavebnice
Andrea Dymáková -
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací
Lukáš VALIŠ -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Programování LEGO MINDSTORMS NXT v prostředí Eclipse.
Zdeněk MAROSZ