Vektory v učebnicích základních a středních škol – Mgr. Lenka Ottová
Mgr. Lenka Ottová
Bakalářská práce
Vektory v učebnicích základních a středních škol
Vectors in textbooks for secondary and elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem pojmu vektor a jeho zaváděním do výuky na základních a středních školách. Vyhodnocení tohoto vývoje je založeno na současných i starších učebnicích matematiky a fyziky.Abstract:
This bachelor thesis deals with the concept of vector and its development and implementation into teaching at elementary and secondary schools in the Czech Republic. The interpretation of vector's development is based on the analysis of contemporary and older mathematics and physics textbooks.Klíčová slova
vektor vektory matematika vývoj vyučování střední škola učebnice matematiky základní škola české školství analytická geometrie učitelství matematiky historie vývoj vector mathematics math education development secondary school mathematic textbooks elementary school analytical geometry teaching history
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/spef1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2009
- Vedoucí: RNDr. Pavel Šišma, Dr.
- Oponent: RNDr. Jarmila Elbelová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Doplňkové materiály k učebnici matematiky pro gymnázia
Zuzana Jiránková -
Virtuální cvičebnice úloh euklidovské geometrie
Pavel Sikora -
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Číselné řady jako logické úlohy v rámci vyučování na druhém stupni základní školy
Kateřina Killianová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Dovednostní hračky a logické hry ve vyučování na druhém stupni základní školy
Josef Šteigl