Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta – Nikola Palivcová
Nikola Palivcová
Master's thesis
Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta
Tools for creating a positive image of the company Česká pošta
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou image společnosti Česká pošta a některých nástrojů, které společnost využívá pro utváření pozitivní image. Hlavním cílem práce je zhodnocení současného stavu image společnosti Česká pošta a některých nástrojů utvářejících pozitivní image společnosti. Pro splnění cílů práce autorka nejdříve identifikuje některé nástroje utvářející pozitivní image společnosti …moreAbstract:
The presented thesis deals with the analysis of the image of Česká pošta company and the tools that the company uses to build a positive image. The main goal of the thesis is to evaluate the current image of the Česká pošta company and some tools shaping the company's positive image. To fulfill the objectives of the thesis, the author firstly identifies some tools for creating a positive image and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88433
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2023
- Supervisor: Ivan Nový
- Reader: Karel Čada
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88433
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Podniková kultura a identita leteckých společností
Tereza Krátká