Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta – Nikola Palivcová
Nikola Palivcová
Diplomová práce
Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta
Tools for creating a positive image of the company Česká pošta
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou image společnosti Česká pošta a některých nástrojů, které společnost využívá pro utváření pozitivní image. Hlavním cílem práce je zhodnocení současného stavu image společnosti Česká pošta a některých nástrojů utvářejících pozitivní image společnosti. Pro splnění cílů práce autorka nejdříve identifikuje některé nástroje utvářející pozitivní image společnosti …víceAbstract:
The presented thesis deals with the analysis of the image of Česká pošta company and the tools that the company uses to build a positive image. The main goal of the thesis is to evaluate the current image of the Česká pošta company and some tools shaping the company's positive image. To fulfill the objectives of the thesis, the author firstly identifies some tools for creating a positive image and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88433
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ivan Nový
- Oponent: Karel Čada
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88433
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Podniková kultura a identita leteckých společností
Tereza Krátká