Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků – Pavel Martinovský
Pavel Martinovský
Bakalářská práce
Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
Content Marketing as a Customer Acquisition Tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the implementation and evaluation of the effectiveness of the content strategy and the related modifications of a corporate web with regard to the effectiveness of its benefits in the form of conversions (new demands). The theoretical part describes possible tools and methods that are needed to create a content strategy. And it also defines research problems. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martinovský, Pavel. Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Analýza návštěvnosti webové stránky kina
Lucie Srostlíková