Le strategie di compensazione del lessico nella scrittura creativa nella classe di italiano LS – Bc. Marie Přikrylová
Bc. Marie Přikrylová
Master's thesis
Le strategie di compensazione del lessico nella scrittura creativa nella classe di italiano LS
Vocabulary compensation strategies in creative writing with Italian L2 learners
Abstract:
This master thesis is dedicated to compensation strategies in writing focusing on their use in vocabulary by Italian language students studying this language as a foreign one. In order to write this thesis, a lesson with Italian language and literature programme students in their second year of their Bachelor studies whose language level is A2/B1 was held focusing on creative writing as the use of …viacAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje kompenzačním strategiím při psaném projevu, přičemž se zaměřuje na jejich využití ve slovní zásobě, a to u studentů italštiny jako cizího jazyka. Za tímto účelem byla realizována hodina se studenty druhého ročníku bakalářského programu Italský jazyk a literatura s jazykovou úrovní A2/B1 a s ohledem na využití strategií při psaní bylo zvoleno tvůrčí psaní. Cílem této práce …viac
Jazyk práce: Italian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gv37a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedúci: Mgr. Valeria De Tommaso, Ph.D.
- Oponent: Dottore di Ricerca Egle Mocciaro
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Italian Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
English Pronunciation Difficulties among Czech Students: Causes and Compensation Strategies
Martina Ambrozová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Kompensationsstrategien im Rahmen des sprachbewussten DaF-Unterrichts
Marie Čalkovská -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová -
Tvůrčí psaní a vědecká práce
Pavla Pazderníková