David Čajčík

Bakalářská práce

Pronikání nezávislé hudební scény do soundtracků audiovizuálních děl a jeho ekonomické implikace

Pervasion of Indenpendent Music Scene into Soundtracks of Audiovisual Works and its Economical Implications

Anotace:
Práce se zabývá́ problematikou užití archivní i původní hudby v audiovizuálních dílech z producentského pohledu, a to zejména z hlediska kontrastu angažování umělců z nezávislé scény proti oslovení komerčních, zvedených umělců. Toto práce diskutuje zejména v kontextu české audiovizuální produkce s přihlédnutím k zahraniční praxi. Práce dále nastiňuje problematiku kolektivní správy autorských práv, …více
Abstract:
This thesis addresses the issues of using original and archival music in audio-visual works from the producer’s perspective, focusing on the contrast between engaging artists from indie scenes and commercial established artists. This is discussed primarily in the context of Czech audio-visual production taking into consideration some foreign practice. The thesis also outlines the issues of collective …více
 

Klíčová slova

česká kinematografie

Klíčová slova

audiovizuální tvorba

Klíčová slova

analýzy filmových děl

Klíčová slova

práce producenta

Klíčová slova

filmová hudba
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
  • Vedoucí: Viktor Palák
  • Oponent: Petr OSTROUCHOV

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 1. 9. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna