Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu – Kateřina Tauchenová
Kateřina Tauchenová
Diplomová práce
Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu
The Phenomenon of Youtubers and their Utilisation in Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu se zabývá fenoménem youtuberů jakožto idolů dnešních mladých lidí a představuje možnosti využití jejich vlivu k marketingovým účelům. První kapitola čtenáře uvádí do všeobecné problematiky online marketingu a poskytuje mu základní znalosti popisované oblasti, potřebné k pochopení dále probíraných témat. Druhá kapitola se …víceAbstract:
This master´s thesis is called The Phenomenon of Youtubers and their Utilisation in Marketing. It presents Youtubers as idols of today´s young people and introduces options of utilization of their power for marketing purposes. The first chapter introduces the reader to the general matters of online marketing and offers basic knowledge about this area. The second chapter is dedicated to social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Tereza Kůželová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová