Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion – Bc. Alona Kolesnikova
Bc. Alona Kolesnikova
Master's thesis
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
The project of Selected Marketing Communication Activities in Fashion
Abstract:
Předmětem diplomové práce je tvorba komunikační aktivity prostřednictvím reklamního spotu, který bude šitý na míru podle požadavek klienta a s ohledem na existující styl reklamních sdělení v daném oboru. Teoretická část zahrnuje analýzu cílové skupiny klienta a volba vhodného námětu reklamy. Praktická část se zabývá tvorbou audiovizuální reklamy a post-produkci spotu, až do jeho klientského převzetí …moreAbstract:
The subject of diploma project is a proces of creation a marketing communication activity with help of audio-visual advertisement. Besides this communication has to fit both client’s priorities and a style of video communication in fashion industry. The theoretical part includes analysing target groups of our client and choosing a style for advertisement. In second part we create the video project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ri7y2/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLESNIKOVA, Alona. \textit{Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/zh13sd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"
Jan Hadrava -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka
Nikola Rousová -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
Linda Dvořáková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Fashion: ne - módní fotografie: fotografie módní kolekce v odlišném stylu, než je v současnosti běžný
Julie HOJDOVÁ