Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion – Bc. Alona Kolesnikova
Bc. Alona Kolesnikova
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
The project of Selected Marketing Communication Activities in Fashion
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba komunikační aktivity prostřednictvím reklamního spotu, který bude šitý na míru podle požadavek klienta a s ohledem na existující styl reklamních sdělení v daném oboru. Teoretická část zahrnuje analýzu cílové skupiny klienta a volba vhodného námětu reklamy. Praktická část se zabývá tvorbou audiovizuální reklamy a post-produkci spotu, až do jeho klientského převzetí …víceAbstract:
The subject of diploma project is a proces of creation a marketing communication activity with help of audio-visual advertisement. Besides this communication has to fit both client’s priorities and a style of video communication in fashion industry. The theoretical part includes analysing target groups of our client and choosing a style for advertisement. In second part we create the video project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ri7y2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"
Jan Hadrava -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka
Nikola Rousová -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
Linda Dvořáková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Karel Tamme -
Fashion: ne - módní fotografie: fotografie módní kolekce v odlišném stylu, než je v současnosti běžný
Julie HOJDOVÁ