Online marketing vo vybranej firme – Kamila Ambrošová
Kamila Ambrošová
Diplomová práce
Online marketing vo vybranej firme
Online marketing ve vybrané firmě
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingem ve vybrané firmě. Cílem práce bylo určení optimální online marketingové strategie vybrané firmy pro český trh. V teoretické části práce jsou vytyčeny základní elementy, ze kterých online marketing vznikl. Nachází se zde charakteristika tradičního marketingu, marketingového plánu a marketingového mixu, a také srovnání tradičního a online marketingu. Ve druhé …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is online marketing in selected company. The aim of the thesis was to determine the optimal online marketing strategy of the selected company for the Czech market. In the theoretical part of the thesis are defined the basic elements from which the online marketing originated. The chapter contains characteristic of traditional marketing, marketing plan and marketing mix …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá online marketingom vo vybranej firme. Cieľom práce bolo určenie optimálnej online marketingovej stratégie vybranej firmy pre český trh. V teoretickej časti práce sú vytýčené základné elementy, z ktorých online marketing vznikol. Nachádza sa tu charakteristika tradičného marketingu, marketingového plánu a marketingového mixu, a tiež porovnanie tradičného a online marketingu …víceKlíčová slova
online marketing optimalizace pro vyhledávače tradiční marketing placená reklama marketing na sociálních sítích online marketingová strategie
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2019
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová