Vyšetřování a mapování jako vyprávění a pravidla v Discworldu Noir – Bc. Jakub Hložek
Bc. Jakub Hložek
Bakalářská práce
Vyšetřování a mapování jako vyprávění a pravidla v Discworldu Noir
Investigation and mapping as storytelling and rules in Discworld Noir
Anotace:
Tato práce se zabývá počítačovou hrou Discworld Noir a provádí jak obsahovou analýzu narace hry tak ji zkoumá jako příklad obecnějšího fungování vyprávění v počítačových hrách. Podrobněji se zabývá konkrétní aplikací koncepce narativních prostorů Henryho Jenkinse a tím, jak se ve hře odrážejí procesy vyšetřování a mapování.Abstract:
This thesis discusses computer game Discworld Noir and subjects it to an analysis of its narrative content, while examining it as an example of broader functioning of storytelling in computer games. In particular it discusses concrete application of Henry Jenkins`s conception of narrative spaces and how the game reflects processes of investigation and mapping.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nql9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Anna Batistová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Možné světy počítačových her. Edukační potenciál současných počítačových her v hodinách dějepisu.
Lucie Medviďová -
Teorie digitálních her: metody analýzy a teorie žánrů
Martin Horný -
Aplikace teorie grafů: Počítačová hra
Jakub Schmidt -
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole
Karel Picka -
Estetika počítačových her s kriminální tématikou
Sonya Mátlová