Významné faktory ovlivňující procesy rozhodování při paraglidingu – Tereza TOMÍČKOVÁ
Tereza TOMÍČKOVÁ
Master's thesis
Významné faktory ovlivňující procesy rozhodování při paraglidingu
Significant factors influencing decision-making processes while paragliding
Anotácia:
Cílem naší práce bylo zachytit a popsat významné faktory, vstupující do procesu rozhodování při paraglidingu. Proces rozhodování představuje velice významnou a důležitou fázi při provozování lifestylových sportů. K autentickému zachycení významných faktorů byla použita metoda autoetnografie. Výsledky práce znázorňují proces rozhodování při paraglidingu jako velice dynamický komplex, ve kterém spolu …viacAbstract:
The main goal of our study was to identify and describe indispensable factors, entering decision-making process while paragliding. Decision-making process represents significant and very important phase in the operation of lifestyle sports. To authentically capture the significant factors we used method of autoethnography. The results illustrate the decision-making process while paragliding as very …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Zverejniť od: 30. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Hoffmannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMÍČKOVÁ, Tereza. Významné faktory ovlivňující procesy rozhodování při paraglidingu. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Vzájemná schopnost rozpoznat emoce psa a člověka
Karolína Drtíková -
Emoce v reklamě
Lucie ZELENKOVÁ -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA
Názov
Vložil
Vložené
Práva