Bc. Pavel Herman

Diplomová práce

Implementace systému CRM do společnosti KESAT, a.s.

Implementation of CRM system to the KESAT Company
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení stávající práce se zákazníkem ve vybraném podniku na základě řízených vztahů se zákazníky. Pomocí analýz SWOT, PEEST a Porterovy analýzy pěti sil jsou identifikovány slabá místa. Na základě těchto zjištění je zpracována návrhová část tak, aby podnik ve střednědobém horizontu posílil svoji pozici na trhu.
Abstract:
Diploma thesis is focused on analysis of work with the customers in KESAT Inc. Through some analysis like SWOT, PEEST and Porters analysis are identified the problematic nodes. On the platform detection is processed the proposal part of this thesis. The objective is the better position on the market in three years.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kamil Kubín

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management