Zhodnocení přínosů zapojení ZOO Chleby do marketingového projektu Grátiska – Kristýna Tejklová
Kristýna Tejklová
Bakalářská práce
Zhodnocení přínosů zapojení ZOO Chleby do marketingového projektu Grátiska
The appraisal of benefits of involvement of the Chleby ZOO in Grátiska marketing project
Anotace:
Tato bakalářská práce hodnotí přínosy marketingového projektu Grátiska pro ZOO Chleby a zjišťuje, zda je pro zoo výhodné v tomto projektu i nadále setrvat. Součástí je také zjištění postoje návštěvníků k tomuto projektu. K jeho zjištění bylo využito dotazníkové šetření, které probíhalo pouze v řadách návštěvníků Chlebské zoo. V teoretické části práce je podrobněji rozebrána podpora prodeje a spolupráce …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to investigate the effect of Grátiska marketing project on Chleby ZOO and to demonstrate if it is advantageous to stay in the project. The attitude of visitors to the project is also included. The data for finding out their attitude were collected from questionnaires. The respondents are only the visitors to the Chleby ZOO. The theoretical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79271
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Blanka Bejdáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79271
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup