Postavení The Candy Store na českém trhu – Bc. Klára Dohnalová
Bc. Klára Dohnalová
Bachelor's thesis
Postavení The Candy Store na českém trhu
The Candy Store position on the Czech market
Anotácia:
Bakalářská práce „Postavení The Candy Store na českém trhu“ analyzuje postavení tohoto obchodu s americkými a britskými cukrovinkami a nápoji na českém trhu. Pro celistvé porozumění problematice práce seznamuje s teoretickými poznatky marketingu, které v případové studii aplikuje na marketingovou strategii The Candy Store. Metodami práce jsou studium zahraniční i české literatury, případová studie …viacAbstract:
The bachelor thesis on „The Candy Store Position on the Czech Market“ analyses the market position of this shop which sells American and British candy and drinks. Theoretical knowledge of marketing is introduced for a complex understanding of the topic. These theoretical principles are then applied in the case study on the marketing strategy of The Candy Store. The operating methods are study of foreign …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14648/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOHNALOVÁ, Klára. \textit{Postavení The Candy Store na českém trhu}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zhl1a3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile
Markéta Ježková -
Vybrané otázky strategie podniku při uvádění nového produktu na trh
Kateřina Kůrková -
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Michal Jedlička -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingový mix prodejce energií
Jana Kuncová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková