Online Unterricht in Deutsch als Fremdsprache – Bc. Richtárová Richtárová
Bc. Richtárová Richtárová
Diplomová práce
Online Unterricht in Deutsch als Fremdsprache
Online Education in German as a Foreign Language
Abstract:
This master's thesis deals with distance and online learning in German language teaching during the Covid-19 disease pandemic. The theoretical part describes digital technologies and media that are an integral part of both face-to-face and distance learning. It also deals with distance learning as such and introduces its various forms such as e-learning, blended learning and, more recently, online …víceAbstract:
Tato magisterská práce se zabývá distanční a online výukou německého jazyka během pandemie nemoci Covid-19. Teoretická část popisuje digitální technologie a media, která jsou nedílnou součástí jak prezenční, tak i distanční výuky. Dále se zabývá distanční výukou jako takovou a představuje její různé formy jako jsou e-learning, blended learning a také nově online výuka. V praktické části jsou analyzovány …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dz7h3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jana Nálepová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství němčiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Ověření efektivnosti výuky anglického jazyka modelem blended learning aplikovaným v distanční části online komponentem MyEnglishLab
Danuše Vymetálková -
Postoje a zkušenosti českých učitelů s konceptem blended learning
Natálie MIKOLÁŠOVÁ -
Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické
Ludmila FALTÝNKOVÁ -
Blended Learning
Miroslava Sedláčková -
E-learning a jeho realizace v prostředí vzdělávacího zařízení
Anna ŠIŠKOVÁ -
E-learning a možnosti jeho využití na ZŠ
Robin Horák -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová