Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí – Ing. Jana Školudová
Ing. Jana Školudová
Diplomová práce
Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí
Social Media Marketing - potentials and impact of The Social Network
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je Social Media Marketing, jako proces propagace značky, produktu, a budování reputace pomocí mediálních kanálů, zvláště sociálních sítí. Cílem diplomové práce je na základě studia odborné literatury, pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zaměstnancem Social Media Agentury definovat, do jaké míry sociální sítě ovlivňují jejich uživatele v oblasti marketingu a podnikání …víceAbstract:
The main topic of this Diploma Thesis is Social Media Marketing, as a process promoting brand, product, and building a reputation through social media channels, especially through social network. The aim of this Diploma Thesis is based on study of literature, using a questionnaire and an interview with empleyee Social Media Agency to define the extent to which social networks affect their users in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Josef Duplinský, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Školudová, Jana. Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí . Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova