Ing. Jana Školudová

Diplomová práce

Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí

Social Media Marketing - potentials and impact of The Social Network
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je Social Media Marketing, jako proces propagace značky, produktu, a budování reputace pomocí mediálních kanálů, zvláště sociálních sítí. Cílem diplomové práce je na základě studia odborné literatury, pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zaměstnancem Social Media Agentury definovat, do jaké míry sociální sítě ovlivňují jejich uživatele v oblasti marketingu a podnikání …více
Abstract:
The main topic of this Diploma Thesis is Social Media Marketing, as a process promoting brand, product, and building a reputation through social media channels, especially through social network. The aim of this Diploma Thesis is based on study of literature, using a questionnaire and an interview with empleyee Social Media Agency to define the extent to which social networks affect their users in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Josef Duplinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Školudová, Jana. Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí . Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku