Marketingová komunikace podniku cestovního ruchu – Antonín Vachalec
Antonín Vachalec
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace podniku cestovního ruchu
Marketing communications of company in tourism industry
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace podniku v cestovním ruchu" se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout vybrané cestovní kanceláři možná doporučení pro zlepšení její marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska k problematice cestovního ruchu, cestovních kanceláří, marketingu a …moreAbstract:
Bachelor thesis "Marketing communications of the company in the tourism industry" analyses the marketing communication of selected travel agency. The main objective of this thesis is to suggest a recommendation that will be based on analysis and which will point at the potential improvement of marketing communication of the travel agency. The theoretical part of the thesis describes theoretical backgrounds …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vachalec, Antonín. Marketingová komunikace podniku cestovního ruchu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights