Marketingová komunikace podniku cestovního ruchu – Antonín Vachalec
Antonín Vachalec
Bakalářská práce
Marketingová komunikace podniku cestovního ruchu
Marketing communications of company in tourism industry
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace podniku v cestovním ruchu" se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout vybrané cestovní kanceláři možná doporučení pro zlepšení její marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska k problematice cestovního ruchu, cestovních kanceláří, marketingu a …víceAbstract:
Bachelor thesis "Marketing communications of the company in the tourism industry" analyses the marketing communication of selected travel agency. The main objective of this thesis is to suggest a recommendation that will be based on analysis and which will point at the potential improvement of marketing communication of the travel agency. The theoretical part of the thesis describes theoretical backgrounds …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vachalec, Antonín. Marketingová komunikace podniku cestovního ruchu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva