Nadezhda PLYUTENKO
Bachelor's thesis
Ruská obchodní etiketa
Russian business etiquette
Abstract:
The Bachelor work "Russian business etiquette" consists of four parts, in which introduces with the rules and norms of business etiquette. This work covers the concept of "communication", its aims, projects, types and particular qualities; considers some types of business relationships and rules of behavior in business. The last part presents the results of sociological survey among students. The main …moreAbstract:
Bakalářská práce "Ruská obchodní etiketa" se skládá ze čtyř častí, které seznamují čtenáře s pravidly a normami obchodní etikety. V práci se popisuje pojem "komunikace", její cíle, úkoly, druhy a zvláštnosti. Jsou zde rozebrány některé druhy obchodních vztahů a pravidla chování v obchodní sféře. V poslední časti jsou uvedeny výsledky sociologického dotazníku, který byl proveden mezi studenty. Hlavním …more
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Lilia Nazarenko, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLYUTENKO, Nadezhda. Ruská obchodní etiketa. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Nevidomá zkušenost: disabilita jako asambláž a vztah mezi diskurzem, tělem a zkušeností
Hana Porkertová -
Moderní metody řízení jakosti a spolehlivosti výroby, obchodu a služeb
Petr Píša -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Anna Nejmanová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
David Svoboda -
Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michaela Stromková -
Zvláštnosti obchodního jednání na Ukrajině
Mariya Tarasenko -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Řecka
Jana Fiačanová