Analýza dovedností žáků s vývojovou dysfázií ve 3. ročníku ZŠ logopedické – Bc. Barbora Majerová
Bc. Barbora Majerová
Master's thesis
Analýza dovedností žáků s vývojovou dysfázií ve 3. ročníku ZŠ logopedické
Analysis of the skills of pupils with developmental dysphasia in the 3rd class of the elementary school of speech therapy
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie. Práce je členěna do čtyř kapitol a obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje hlavní názorová východiska vážící se k tématu práce, uvádí definici vývojové dysfázie, zmiňuje možné příčiny jejího vzniku a výčet symptomů, jimiž se porucha vykazuje. Dále je zde věnována pozornost diagnostickému procesu i navazující terapii …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on developmental dysphasia. The paper is divided into four chapters and it contains a theoretical part and a practical part. The theoretical part accounts main opinion points connected with the topic of the thesis, it states the definition of developmental dysphasia, mentions possible causes of its formation, and enumerates the symptoms associated with this condition. Furthermore …viacKľúčové slová
mladší školní věk narušená komunikační schopnost narušený vývoj řeči vývojová dysfázie klasifikace etiologie symptomatologie diagnostika diferenciální diagnostika terapie výchovně vzdělávací péče analýza jazykový cit zrakové vnímání a zraková paměť školní dovednosti čtení psaný projev matematické schopnosti younger school age disrupted communication skills disrupted speech development developmental dysphasia classification etiology symptomatology diagnosis differential diagnosis therapy educational care analysis language aptitude visual perception and visual memory school skills reading writing mathematical skills
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l2rl4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Vizuální inženýrství 2. Praktická část: a) autorská publikace: Color, Spatial Perception and Black Holes b) výstavní soubor: Color, Spatial Perception and Black Holes
Daniel Macek -
VLIV OSOBNOSTI A BAREVNÉ TEPLOTY NA ZRAKOVÉ A CHUŤOVÉ VNÍMÁNÍ PRODUKTU
Sofie NEJEDLÁ -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Pohledy žáků středních škol na narušenou komunikační schopnost
Dagmar Mrkvová -
Narušená komunikační schopnost u osob s ADD
Kateřina BAČOVÁ -
Narušená komunikační schopnost dětí v mateřských školách na Českolipsku
Kristýna Carbochová -
Výchovně vzdělávací program v celodenním stacionáři střediska výchovné péče
Adéla ZELENÁ -
Evaluace výchovně vzdělávacích stylů ve střediscích výchovné péče
Jana MRZÍLKOVÁ