Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání – Mgr. Bc. Marcela OTAVOVÁ
Mgr. Bc. Marcela OTAVOVÁ
Disertační práce
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Constructivist Conception of Educational Process in Terms of Professional Readiness of a Primary School Teacher
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou profesního rozvoje pedagogů v primárním vzdělávání v oblasti aktivizujících strategií a forem vzdělávání. Základní zaměření disertační práce je kvalitativní analýza profesní připravenosti pedagogů 1. stupně veřejných základních škol pracujících v projektu Pomáháme školám k úspěchu v kontextu konstruktivistického pojetí edukace. Práce je rozdělena do pěti navazujících …víceAbstract:
The dissertation deals with issues of professional development of teachers in primary education in the field of activating strategies and forms of education. The main focus of the dissertation is a qualitative analysis of the professional readiness of primary school teachers participating in the project We help schools to succeed in the context of the constructivist concept of education. The dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OTAVOVÁ, Marcela. \textit{Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zikx4r/.
Jak správně citovat práci
OTAVOVÁ, Marcela. Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání. Olomouc, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Program prevence pro vybrané sociálně patologické jevy ve školní družině
Lucie Perná -
Náboženská tématika u vybraných menšin v ČR ve výuce prostřednictvím konstruktivistického přístupu a prožitkové pedagogiky
Dominika Racková -
Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Nikola AUGUSTINOVÁ -
Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků
Vojtěch Hamerský -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Profesní připravenost učitele MŠ na práci s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Ivana KRŇOULOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva