Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání – Mgr. Bc. Marcela OTAVOVÁ
Mgr. Bc. Marcela OTAVOVÁ
Doctoral thesis
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Constructivist Conception of Educational Process in Terms of Professional Readiness of a Primary School Teacher
Abstract:
Disertační práce se zabývá problematikou profesního rozvoje pedagogů v primárním vzdělávání v oblasti aktivizujících strategií a forem vzdělávání. Základní zaměření disertační práce je kvalitativní analýza profesní připravenosti pedagogů 1. stupně veřejných základních škol pracujících v projektu Pomáháme školám k úspěchu v kontextu konstruktivistického pojetí edukace. Práce je rozdělena do pěti navazujících …moreAbstract:
The dissertation deals with issues of professional development of teachers in primary education in the field of activating strategies and forms of education. The main focus of the dissertation is a qualitative analysis of the professional readiness of primary school teachers participating in the project We help schools to succeed in the context of the constructivist concept of education. The dissertation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTAVOVÁ, Marcela. \textit{Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/zikx4r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OTAVOVÁ, Marcela. Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání. Olomouc, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Program prevence pro vybrané sociálně patologické jevy ve školní družině
Lucie Perná -
Náboženská tématika u vybraných menšin v ČR ve výuce prostřednictvím konstruktivistického přístupu a prožitkové pedagogiky
Dominika Racková -
Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Nikola AUGUSTINOVÁ -
Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků
Vojtěch Hamerský -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Profesní připravenost učitele MŠ na práci s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Ivana KRŇOULOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights