Adam Levý

Diplomová práce

Budování značky postprodukční společnosti Bladwin Prague

Brand and Visual Representation for Post-production Company Baldwin Prague
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice firemní komunikace, především oblasti značek a jejich budování. Úvodní část pojednává o teoretických východiscích brandingu, tedy zkoumá definice značky a její možné interpretace, ze kterých vychází samotný proces brandingu, jenž je v praktické části aplikován na příkladu audiovizuální postprodukční společnosti Baldwin Prague. Autor zpracovával návrh brandingu …více
Abstract:
The master thesis deals with the issues of corporate communication, especially the area of brands and their branding process. The introductory part describes the theoretical basics of branding, it examines the definition of the brand and its possible interpretations, which are the basis of the branding process itself, which is applied in the practical part of the example of the audiovisual post-production …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Libor Krsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74159