Start-up: kritické faktory business modelu – Josef Pinďák
Josef Pinďák
Diplomová práce
Start-up: kritické faktory business modelu
Startup: Critical Business Model Factors
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou business modelů ve specifickém prostředí start-up společností. Cílem diplomové práce je popsat problematiku klíčových faktorů úspěchu business modelu start-up společnosti, ze zjištěných znalostí identifikovat kritické faktory úspěchu business modelu a ty posléze aplikovat na existující start-up projekt Triphood a ověřit jejich platnost. Metoda práce se skládá …víceAbstract:
This diploma thesis is about the problems of business models in sturtup companies. The aim of the thesis is to describe the key factors of success of the business startup model of the company. From the found knowledge to identify the critical success factors of the business model, those then apply to the existing Triphood project startup and verify their va-lidity.The work method consists of an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Ondřej Matuštík
- Oponent: Jan Tyl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Kritické faktory úspěchu strategického reportingu
Eva-Marie Lacinová -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Kritické faktory úspěchu pohledem majitelů startupů v českém inkubátoru ESA-BIC
Michal Sklenář -
Kritické faktory úspěchu Lean Six Sigma ve výrobním procesu gumárenského průmyslu
Petr Dušek -
Vliv metod vývoje SW na kritické faktory úspěšnosti projektu
Martin Balucha -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Kritické faktory využití veřejných zakázek na inovace (PPI)
Pavla TICHÁ