Bc. Alena Vyroubalová

Master's thesis

Marketingová strategie značky

Brand Marketing Strategy
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je stanovení marketingové strategie značky v oblasti služeb péče o tělo. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s pojmem značka, marketingem služeb a marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situačním analýzám podniku a následně také marketingovému výzkumu. Projektová část se …viac
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is the brand marketing strategy in the field of body care services. The theoretical part of the thesis outlines and explains the basic concepts related to the concept of brand, service marketing and marketing and communication mix. In the practical part, all efforts are devoted to market research, situational analysis of the company and subsequently also marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vyroubalová, Alena. Marketingová strategie značky. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications