Problémové metody výuky v praktických činnostech na 2. stupni ZŠ – Mgr. Šárka Schystalová
Mgr. Šárka Schystalová
Diplomová práce
Problémové metody výuky v praktických činnostech na 2. stupni ZŠ
Problematic Methods of Teaching in Practical Activities at the Second Stage of Primary School
Anotace:
Schystalová, Šárka. Problémové metody vyučování v technických činnostech na 2. stupni ZŠ [diplomová práce]. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2007. s.83. Tato práce seznamuje s teorií problémového vyučování. Teoretická část je zaměřena především na metody používané při problémovém vyučování a na jeho organizaci. Dále pak na různé formy skupinové práce, typy problémových úloh apod. Praktická …víceAbstract:
This topic informs about the theory of problem teaching. The theoretical part specifies some methods using during the problem teaching and its organization, then the other forms of the work in groups, some types of problem tasks and so on. The practical part of the topic analyzes the present situation at the Czech schools. The task of this topic is to explore the basic teachers knowledge about this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hk94u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství technické výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
Lucie Voborná -
Metodika práce sociálního pracovníka azylového domu pro ženy a matky s dětmi při práci s dětmi v situaci rozkolu rodiny
Lucie BARTOŠKOVÁ -
Metodika zvyšování bezpečnosti při výuce lyžování na ostravských středních školách (prezentace a znalost pravidel FIS na školních lyžařských kurzech)
Klára SVIDERSKÁ -
Řešení problémové situace v DZS Struhařov, a. s.
Kateřina Červová -
Aktivizující metody ve výuce odborného předmětu všeobecná polygrafie
Petr BROUČEK -
Využití problémové metody v geografickém vzdělávání
Alena Rýparová -
Začlenění urbanistických témat do výuky zeměpisu s využitím prvků problémově orientovaného učení
Matěj Drápela -
Solving Travelling salesman problem for deliveries
Lucas Zuza Araujo