Portfolios as a self-assessment tool in the EFL class in lower secondary schools – Bc. Petra Dvořáková
Bc. Petra Dvořáková
Diplomová práce
Portfolios as a self-assessment tool in the EFL class in lower secondary schools
Portfolios as a self-assessment tool in the EFL class in lower secondary schools
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Portfolios as a self-assessment tool in the EFL class in lower secondary schools“ je zaměřena na portfolia a jejich užití na druhém stupni základních škol v Jihomoravském kraji. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou představeny pojmy evaluace a hodnocení. Důraz je kladen na pojem „sebehodnocení“, neboť je s portfoliem úzce spojen. Důležitou …víceAbstract:
The thesis titled “Portfolios as a self-assessment tool in the EFL class in lower secondary schoolsˮ studies portfolios and their use in lower secondary schools in the South Moravian region. The thesis comprises the theoretical and the practical part. The theoretical part introduces the terms evaluation and assessment. The main focus is given on the self-assessment, as it is the type closely related …víceKeywords
assessment evaluation self-assessment lower secondary school South Moravian region European Language Portfolio self-assessment portfolio key competencies hodnocení sebehodnocení druhý stupeň ZŠ Jihomoravský kraj portfolio Evropské jazykové portfolio sebehodnotící portfolio klíčové kompetence
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q1wdr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička