Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s. – Bc. Petra Kešnerová
Bc. Petra Kešnerová
Bakalářská práce
Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.
Analysis of business process of company K-SERVIS, a.s.
Anotace:
Tato bakalářká práce se věnuje analýze obchodního procesu. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy management a vztahy se zákazníky a dodavateli. V praktické části se nejprve seznámíme se společností K-Servis, a.s., potéje zde analyzován obchodní proces společnosti K-Servis,a.s. Poslední kapitola je věnována návrhům na zlepšení obchodních procesů.Abstract:
This bachelor work presents the analysis of business process. In the theoretical part, there is described definition of the management, relationship with customers and relationship with suppliers. In practical part, there is presented the company K-Servis, a.s., then there is analysis of the business process of company K-Servis, a.s. The last chapter is focused on proposal for improvement of business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kešnerová, Petra. Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
Data digitization and its importance for Effective Business Management in Amazon
Magzhan Kuandykov -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Female Metamorphoses as a Tool against Anthropocentrism: Ecocritical Reading of A. S. Byatt's Selected Short Stories
Adéla Hájková -
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková