Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s. – Bc. Petra Kešnerová
Bc. Petra Kešnerová
Bachelor's thesis
Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.
Analysis of business process of company K-SERVIS, a.s.
Abstract:
Tato bakalářká práce se věnuje analýze obchodního procesu. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy management a vztahy se zákazníky a dodavateli. V praktické části se nejprve seznámíme se společností K-Servis, a.s., potéje zde analyzován obchodní proces společnosti K-Servis,a.s. Poslední kapitola je věnována návrhům na zlepšení obchodních procesů.Abstract:
This bachelor work presents the analysis of business process. In the theoretical part, there is described definition of the management, relationship with customers and relationship with suppliers. In practical part, there is presented the company K-Servis, a.s., then there is analysis of the business process of company K-Servis, a.s. The last chapter is focused on proposal for improvement of business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kešnerová, Petra. Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Data digitization and its importance for Effective Business Management in Amazon
Magzhan Kuandykov -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Female Metamorphoses as a Tool against Anthropocentrism: Ecocritical Reading of A. S. Byatt's Selected Short Stories
Adéla Hájková -
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková