Sonda žákovských znalostí a postojů učitelů k problematice výuky fotosyntézy terestrických rostlin – Zdeněk ŠOBR
Zdeněk ŠOBR
Bachelor's thesis
Sonda žákovských znalostí a postojů učitelů k problematice výuky fotosyntézy terestrických rostlin
Survey of students' knowledge and teachers' attitudes to the topic of terrestrial plants photosynthesis in basic school education
Anotácia:
Obsah této práce je zaměřen na žákovské znalosti problematiky fotosyntézy a biomasy, pohled učitelů na výuku tohoto tématu včetně využívání digitálních výukových zdrojů. Těžištěm práce je dotazníkové šetření, mezi učiteli a žáky základních škol, které zkoumá úroveň znalostí a osobní postoje obou skupin respondentů na výuku tohoto tématu a její digitalizaci. Do dotazování bylo zainteresováno 154 žáků …viacAbstract:
This thesis focuses on the pupil's knowledge about photosynthesis, biomass, the teacher's attitude to teaching these issues including the use of digital educational resources. The focal point of this thesis is a questionnaire survey among primary school teachers and students, which examines the level of knowledge and personal attitudes of both groups of respondents to teaching this topic and its digitization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Renata Ryplová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOBR, Zdeněk. \textit{Sonda žákovských znalostí a postojů učitelů k problematice výuky fotosyntézy terestrických rostlin}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zjo0hz/.
Jak správně citovat práci
ŠOBR, Zdeněk. Sonda žákovských znalostí a postojů učitelů k problematice výuky fotosyntézy terestrických rostlin. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Zu-Přu-SZu
Práce na příbuzné téma
-
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ -
Kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií
Aleš PELIKÁN -
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Daniela HAVRÁNKOVÁ -
Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu
Pavla MAREŠOVÁ -
Kritická místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni základní školy
Lenka PODLEŠÁKOVÁ -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa ve výuce němčiny
Anna MAREŠOVÁ -
Kritická místa ve vzdělávacím oboru Občanský a Společenskovědní základ z pohledu studentů
Martin VYMAZAL
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
28. 4. 2022