Výchovné cíle pedagogů I. stupně soukromé základní školy – Bc. Tereza Šimonová
Bc. Tereza Šimonová
Bakalářská práce
Výchovné cíle pedagogů I. stupně soukromé základní školy
Educational goals of private elementary school teachers
Anotace:
Tato práce se zabývá prací učitelů na prvním stupni soukromé základní školy. V Teoretické části popisují výchovu a její rysy, pojetí, procesy a etapy výchovy. V další kapitole se věnuji cílům výchovy. Třetí kapitola této bakalářské práce se zabývá místu, kde probíhá výchova, které jsem popsala pomocí tří podkapitol, které popisují systém vzdělávání, základní vzdělávání a také pedagogy na prvním stupni …víceAbstract:
This work is based on educational goals of private elementary school teacher. In the first part of my work I am describing the education,what education is, process, concept, factors and periods of education. I am also describing educational goals and then the place where education is realized with three little chapters -elementary school system, primary school and teachers. Next chapter is based on …víceKlíčová slova
Výchova cíle proces první stupeň škola program. Education goals process primary school program.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lxim5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Výchova k herectví jako proces objevování a obnovování
Marianna Kozak -
Grammar school English teachers of Moravian-Silesian region: What are their own goals and when do they perceive themselves as successful?
Dajana Richterová -
Are Teachers Objective and Impartial in Evaluating Business School Students or Do They Pursue Other Goals?
Simon Senčar -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol
Dalibor Dráb