Výchovné cíle pedagogů I. stupně soukromé základní školy – Bc. Tereza Šimonová
Bc. Tereza Šimonová
Bachelor's thesis
Výchovné cíle pedagogů I. stupně soukromé základní školy
Educational goals of private elementary school teachers
Abstract:
Tato práce se zabývá prací učitelů na prvním stupni soukromé základní školy. V Teoretické části popisují výchovu a její rysy, pojetí, procesy a etapy výchovy. V další kapitole se věnuji cílům výchovy. Třetí kapitola této bakalářské práce se zabývá místu, kde probíhá výchova, které jsem popsala pomocí tří podkapitol, které popisují systém vzdělávání, základní vzdělávání a také pedagogy na prvním stupni …moreAbstract:
This work is based on educational goals of private elementary school teacher. In the first part of my work I am describing the education,what education is, process, concept, factors and periods of education. I am also describing educational goals and then the place where education is realized with three little chapters -elementary school system, primary school and teachers. Next chapter is based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lxim5/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Výchova k herectví jako proces objevování a obnovování
Marianna Kozak -
Grammar school English teachers of Moravian-Silesian region: What are their own goals and when do they perceive themselves as successful?
Dajana Richterová -
Are Teachers Objective and Impartial in Evaluating Business School Students or Do They Pursue Other Goals?
Simon Senčar -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol
Dalibor Dráb