Kazuistika žáka s poruchou autistického spektra – Ivana Žilovská
Ivana Žilovská
absolventská práce studenta CŽV
Kazuistika žáka s poruchou autistického spektra
Case Report of a Pupil with Autism Spectrum Disorder
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá metodikou výuky s důrazem na uplatňování systému alternativní a augmentativní komunikace. Hlavním tématem jsou specifika výchovně-vzdělávacího procesu žáka s poruchou autistického spektra s mentálním postižením. Práce je rozdělena na teoretickou a kazuistickou část. V teoretické části je uvedena charakteristika poruchy autistického spektra, mentální retardace a specifických …víceAbstract:
The final thesis deals with teaching methodology with an emphasis on the application of the system of alternative and augmentative communication. The main topic is the specifics of the educational process of a pupil with an autistic spectrum disorder with an intellectual disability. The work is divided into a theoretical and case study part. In the theoretical part is presented the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Braumová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽILOVSKÁ, Ivana. \textit{Kazuistika žáka s poruchou autistického spektra}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/zjp03r/.
Jak správně citovat práci
Žilovská, Ivana. Kazuistika žáka s poruchou autistického spektra. Liberec, 2023. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Speciální pedagogika - studium v oblasti pedagogických věd
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková -
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
Vybrané metody práce pracovníků oddělení sociálně-právní ochrany dětí a jejich spolupráce s organizacemi v rámci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
Martina ŠEDOVÁ -
Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Eliška PROCHÁZKOVÁ -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková -
Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Tereza FOUKALOVÁ -
Specifika komunikace s mentálně postiženým dítětem
Veronika KŮROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva