Bc. Kateřina Tučková
Bachelor's thesis
Smyslový marketing v neuromarketingu
Sensory Marketing in Neuromarketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „smyslový marketing v neuromarketingu“. Teoretická část se zabývá neuromarketingem, metodami neuromarketingu, jednotlivými smysly, nákupním chováním spotřebitele a psychickými procesy spotřebitele. Podrobněji se věnuje jednotlivým smyslům a také jejich využitím v marketingu. V praktické části je proveden vlastní neuromarketingový průzkum, který je uskutečněn za …moreAbstract:
The main object of this thesis is „sensory marketing in neuromarketing“. The theoretical part focuses on neuromarketing, neuromarketing methods, the various senses, consumer shopping behaviour and customer mental processes. The work provides an analysis of the individual senses and their use in marketing. In the practical part, a neuromarketing survey is made. It is carried out using the methods of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s2jmy/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zapojení rodiny miR-183 do regulace vývoje a funkce smyslových orgánů
Denisa Jurčíková -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Speech Emotion Recognition
Quoc Tuy Phan