Smyslový marketing v neuromarketingu – Bc. Kateřina Tučková
Bc. Kateřina Tučková
Bakalářská práce
Smyslový marketing v neuromarketingu
Sensory Marketing in Neuromarketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „smyslový marketing v neuromarketingu“. Teoretická část se zabývá neuromarketingem, metodami neuromarketingu, jednotlivými smysly, nákupním chováním spotřebitele a psychickými procesy spotřebitele. Podrobněji se věnuje jednotlivým smyslům a také jejich využitím v marketingu. V praktické části je proveden vlastní neuromarketingový průzkum, který je uskutečněn za …víceAbstract:
The main object of this thesis is „sensory marketing in neuromarketing“. The theoretical part focuses on neuromarketing, neuromarketing methods, the various senses, consumer shopping behaviour and customer mental processes. The work provides an analysis of the individual senses and their use in marketing. In the practical part, a neuromarketing survey is made. It is carried out using the methods of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s2jmy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení rodiny miR-183 do regulace vývoje a funkce smyslových orgánů
Denisa Jurčíková -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Speech Emotion Recognition
Quoc Tuy Phan